Kai vartotojai nori savo tinklalapį optimizuoti patys

Optimizavimas paieskos sistemoms
Tinklalapio optimizavimas paieskos sistemoms sudarytas iš kur kas daugiau nei vieno elemento.

Šiuolaikiniai vartotojai pakankamai daug ir dažnai girdi kalbant apie SEO, tačiau tik nedaugelis iš jų supranta, kas tai yra. Dažnai galima pastebėti, kad optimizavimas paieskos sistemoms jiems atrodo kaip labai elementarus, paprastas ir greitas procesas, kurį galima įgyvendinti bemaž per vieną dieną. Tačiau realybė yra visiškai kitokia. Tinklalapio optimizavimas paieškos sistemoms įprastai užtrunka ne vieną mėnesį, t.y. tęstinis procesas, kuris sukuria ilgalaikius teigiamus rezultatus. Pavyzdžiui, jei atsižvelgtumėte į pakankamai neseniai atlikto tyrimo duomenis, suprastumėte, kad tik penktadalis vienerius metus veikiančių tinklalapių pasiekė pirmąjį „Google“ paieškos sistemos puslapį. Tuo tarpu didžioji dalis internetinių tinklalapių, kurie užima vienokias ar kitokias pozicijas pirmajame puslapyje, skaičiuoja daugiau nei dvejus metus. Žinoma, tai globalaus masto tyrimas, tačiau, kaip bebūtų, vadovaujantis šiais duomenimis, galima lengviau suprasti, kad tinklalapio optimizavimas paieškos sistemoms nėra vienadienis procesas – tam reikia laiko.

Taigi, žinodami, kad jūsų tinklalapis į pirmąsias „Google“ paieškos sistemos pozicijas nepateks per vieną dieną, galite judėti toliau. Turbūt jau supratote, kad jei SEO yra tęstinis procesas, jį turi sudaryti ne vienas elementas. Tai reiškia, kad jei jūs nusprendėte savo internetinio tinklalapio ar elektroninės parduotuvės optimizaciją atlikti patys, tai turėtumėte daryti kompleksiškai. Nemaža dalis nepatyrusių vartotojų mano, kad pakanka vos keliasdešimties SEO straipsnių – ir jų tinklalapis akimirksniu „prasimuš“ į aukščiausias paieškos sistemos pozicijas. Taip, reikia sutikti, kad tokių atvejų pasitaiko, tačiau jie yra pavieniai – ir tai yra tik išimtis iš taisyklės (dažniausiai tokie atvejai matomi tuomet, kai rinka yra absoliučiai nekonkurencinga). Todėl nemanykite, kad viskas taip paprasta. SEO optimizaciją sudaro kur kas daugiau kertinių elementų.

Kaip bebūtų, jei jūs norite sutaupyti ir taip pat įgyti daugiau žinių, greičiausiai neieškosite SEO agentūros, kuri jums suteiktų kompleksines SEO paslaugas. Tačiau net ir tokiu atveju jums reikės vienokių ar kitokių pavienių paslaugų, kurios sudaro bendrą kompleksinių SEO paslaugų paketą. Tai reiškia, kad jums gali būti reikalinga konkurentų analizė, SEO auditas (vidinis ir išorinis), straipsnių publikavimo paslaugos, išorinės nuorodos ir kt. Trumpiau tariant, net ir pradėjus savo tinklalapio optimizaciją atlikti patiems, reikės išorinės pagalbos – vieniems visą tai padaryti gali būti pernelyg sudėtinga (jau nekalbant apie tai, kad nepatyręs vartotojas gali padaryti nemažai brangiai kainuojančių klaidų).

Ir, žinoma, nepamirškite, kad viskam reikia laiko. Kiekvienas etapas, kurį įgyvendinsite, turi būti atliktas labai kruopščiai, atidžiai ir profesionaliai. Kiekvienas neteisingas žingsnis gali prisidėti prie prastesnių rezultatų ir neigiamesnio „Google“ paieškos sistemos vertinimo. Todėl jei šiandien negalėtumėte savęs vadinti pakankamai gerai su SEO sritimi susipažinusiu vartotoju, jums gali praversti ir SEO konsultacija, kurios metu galėtumėte išsiaiškinti visus jus dominančius ir jūsų tinklalapio optimizacijai aktualius klausimus.